Dopteril… biyoinsektisit

Bahçedeki elmalarda bu ürünü kullandık bu gün.

Uyğulama ile tüketim arasındaki süre ”0 gün” etkileyici 🙂

Gerçi bizim tüketimimize aylar var, olsun, ayrıca tabiatada saygı gerekir.

Detaylı bilgiyi buradan görebilirsiniz; http://www.boyutft.com/pdf/Dopteril_Flyer.pdf

About kumpınarı

Bitkiler, gezi, doğa, arılar, doğal yaşam, üretim... Zehirsiz yiyecekler...
Bu yazı Bitki koruma, kollama, Hobi bahçesi içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Dopteril… biyoinsektisit

  1. serkan dedi ki:

    Tona kaç paraya mal oluyor?Teşekkürler.

    • kumpınarı dedi ki:

      Biz 250 ml. ambalajda almıştık, daha büyük ambalaj var mı, bilmiyorum.

      Bu ürünün kutusu, yani 250 ml. 250 litreye karıştırılıyor.

      Kutusu 30 ya da 35 TL gibi hatırlıyorum, ilaçlara göre pahalı.

      • serkan dedi ki:

        Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
        Tona 120-140 tl arası maliyetli.Biz kiraz bahçemizde üç ton kullandığımıza göre en az 360 tl maliyeti oluyor.Diğer organik insektisitlere göre maliyeti düşük.Organik üretim yapmamamıza rağmen kiraz sineğine ve kırmızı örümceğe etkisinden emin olsam kullanırdım.Umarım kullanımı yaygınlaşırda biz de güvenerek kullanabiliriz.Zaten tüketimi artarsa üretim maliyeti ve satış fiyatları da doğal olarak düşecektir.Fakat ben zararlıya etki mekanizması ve kullanım zamanı esnekliğinde organik ilaçların henüz kimyasal ilaçları yakalayamadığını düşünüyorum.Organik üretimde kültürel önlemlerin başarı için elzem olması da bunu gösteriyor sanırım.

        • kumpınarı dedi ki:

          Biz iklim, rakım avantajlarından bazı zararlılardan doğal olarak korunuyoruz, bu ürünü kirazlarda da kullandık, esas elma iç kurdu zararlısına karşı beklenti içindeyiz.

          O kadar farklı hava durumları yaşıyoruz ki, bitmek bilmeyen kuvvetli yağmur ve dolu nedeniyle bu yıl çok farklı, ilk kez tanıştığımız zararlılar da gözükmeye başladı.

          Sizin bahçeniz nerede?

Yorum bırakın